Viikonloppuna oltiin käymässä pitkästä aikaa Naantalissa. No kun saavuttiin perille niin meillä oli vieraita.. Gimmahan siitä sitten riehaantui ja isä piti Gimmasta kiinni siitä aikaa kun mä kokosin kevythäkkiä. Jos sille joku vähänkin lässytti niin sehän sekosi, "ihmisiä ihmisiä kivaa kivaa ". No laitoin Topin jämäluun häkkiin niin sinne se rauhoittui täysin ja ihmisiset unohtuivat melkein kokonaan. Vähän se jostain syystä illalla läähätti hetken ja yö olikin sitten ihmeellinen. Gimma nukkui huonosti (ja sitä kautta minäkin..) ja oli levoton. Käytin sen ulkona ja pieni pissi tuli (eli minusta sillä ei ollut hätä). No sen jälkeen uni maitto paremmin. Mä en tiedä olisko se jotenkin johtunut Miran alkaneista juoksuista vai mitä?? Naantalissakin ollaan käyty, vaikkakin siitä on aikaa ja minun omasta mielestä Gimma ei kovin stressaaja ole. No onneksi se meni ohitse.

Lauantaina suunnattiin sukuloimaan kun tuli soitto, että oltiin kuultu meidän saapuneen porukoille kylään. No pitihän sitä mennä vierailulle, tosin kera Gimman ja Miran. Vierailu tehtiin lenkkeilyn merkeissä (miten niin kaksi kärpästä yhdellä iskulla?? ). Gimma pääsi vähän kaahaamaan Majakkarannan jäälle. Kotona minä ja Gimma lähdettiin vielä äidin, Topi-katin kanssa jäälle. Täytyy sanoa, että Topiaksen hermot ovat kehittyneet. Gimma kaahasi vapaana ja Topi oli tietty kiinni. No Gimma sitten haasto Topiasta koko ajan leikkimään ja alkoi jopa nappailla Topia. No Topi vaan vähän ärähteli ja jaksoi katsoa Gimmaa. No tosin, minä en jaksanut vaan karjasin sille pari kertaa ei. No sen jälkeen Gimma enää juoksenteli kiltistä Topi vieressä. Mä en yhtään tykkää, että se tollee leikkii Topin kanssa kun Topias on kuitenkin pieni niin sitten kun toinen näykkii ja pitää toista agiesteenä niin eihän se kivaa ole. Onneksi Pikku-Apina totteli ja käyttäytyi loppulenkin asiallisesti.

Sunnuntaina lähdettiinkin sitten ajoissa kotiin, jotta ehdittäisiin reeneihin. No aamulla käytiin kumminkin läheisillä ritiläportailla kävelemässä isän ja Topi-katin kanssa. Portaat olivat siis läheisen koulun varauloskäyntiportaat (koulu kaksikerroksinen). Portaat olivat kokonaan ritilää, myös tasanne kakkoskerroksessa. No Gimmahan viimeksi rilällä peruutti ja nyt se teki saman ja rykäsi vielä hihnasta Topin luo.. No uusi yritys ja Gimma oli sitä mieltä, että hän leikkii enemmin Topiaksen kanssa kun tulee ylös. Vaihtoehtoja ei annettu niin tyttö lähti lompsimaan ylös minun perässä. Ylhäällä syötiin makkarat ja Gimma katseli, että tuolla se Topi on.. Sitten alas ja uudestaa heti perään ylös. Hienosti män, vaikka tuntuu, että tuo vain keksii noita "mene itse" -juttuja. Yhtään sitä ei pelottanut, mutta piti vain kokeilla että jos sitä ei olisi nyt pakko mennä..

Vauhdikas viikonloppu, harmi kun ei ole kuvia ollenkaan.

Reenit meni ihan ok. Imuttamalla seuraamista, Gimma oli jostain syystä tosi nälkäinen. Isäntä kysyikin, että muistinko antaa koiralle aamulla ruokaa, mutta kyllä minä sen muistaakseni annoin (miten niin huono muisti..? ).. Seuraavaksi leikkiä, jota otettiin vielä kaksi kiekkaa. Nyt Gimma loikkasi patukkaan kunnolla kiinni. Jotenkin se ei vaan vastusta aina minulla niin hyvin kuin haluaisin. Nyt otettiin irrotusta (jonka Gimma osaa kuulemma liian hyvin..) ja eteen istumista patukalla. Toivottavasti tämä leikki alkaisi sujumaan jossain vaiheessa, mä olin kuulemma ollut ihan kireenä koko leikin ajan.