Kotona ja pihalla ollaan otettu liikkeestä istumista, jotta siitä saataisiin nyt varma. Palkkana toimii kotipuolessa Rainbow Mureat nappulat, jotka ovat siis Frolicin tyylistä sontaa. Halpaa tavaraa ja kun tosiaan sitä makkaraa syödään meillä minusta enemmän kuin laki sallii niin kait tuo hieman terveellisempää on. Froliciin verrattuna väriaineita ei yhtä paljoa (nappulat ruskeita), tai ainakaan ne eivät ole niin räikeän värisiä.. Mitä olen myös huomannut niin nappuloilla palkkaamisesta kädet eivät jää niin rasvaisiksi, alkoi meinaan hanskat olemaan kivassa kunnossa kun lenkillä tuota palkkasin.. Palataan sitten taas astialle.. Kotona ollaan leikitty oikeastaan vain kahdella pallolla tai sitten pelkällä narupallolla. Jotain tulosta on ilmeisesti saa aikaiseksi kun Gimma toi minulle tänäänkin ihan vapaaehtoisesti keppiä heitettäväksi. Toisille pieni asia, minulle tosi iso! Lähellä käskyyn ollaan panostettu, vielä se ei kovaa häiriötä kestä, mutta edistystä sillekin saralle.

Reeneistä. Kentällä oli myös vieraita treenaamassa. Gimma otti tosi paljon häiriötä kentällä olleesta sakemannista, joka harjoitteli noutoja ja hyppyjä. Kun alettiin touhuamaan niin toinen koira unohtui melkein. Välillä piti kuitenkin sinne suuntaan kurkkia.. Seuraamisesta en oikein osaa sanoa mitään (meidän porukassa oli myös minulle vieraita niin se taisi sekoittaa hieman keskittyskykyäni..). Istumisissa ei onkelmaa, pylly laskeutui joka kerta (vaikka välillä eksyin tamppaamattomalle alueelle..), mutta vauhtia saisi olla lisää. Tätä reenataan vielä kotona käsiavusteisesti, jotta saadaan nopeampi istuminen. Lopuksi pallon kanssa pois kentältä. Toisella kiekalla vaan leikittiin. Jessicankin mielestä leikki on paljon parempaa pallon kanssa, eli olen ollut oikeassa. Palloa Gimma myös haluaa herkimmin palauttaa minulle. Johtuisiko palloleikeistä?? No pääasia, että jollain lelulla saadaan leikki kivaksi ja edes jotenkuten toimivaksi. Kokonaisuutena oli mielestäni ihan ok reenilöt.

Niin ja minun pikku-pikku-Gimmani täytti 7kk!! Ruokaa hieman lisätään kun taitaa hieman ehkä liian hoikassa kunnossa (mitä mieltä olette?). Painosta huolimatta se ei minusta mikään riisitikku ole.. Aika menee nopeasti kun on kivaa. Mä olen niin tyytyväinen tuohon pentuun, se on enemmän mitä osasin toivoa! Ehkä me joskus saadaan virallistakin aikaiseksi, annetaan ajan näyttää.