Ensiksi kuulumisia.. Pientä uhman poikasta ehkä pukkaa, tiedä häntä. Vähän Gimma on sitä mieltä, että kokeillaan jos ei emäntää tarttis totella. Onneksi ei pahasti minua koetella, esim. kenkien laitosta on ollut keskustelua sekä lisäksi Gee sai pienen kurinpalautuksen kun katsoi minua sisällä virnistäen pallo suussa (ei siis halunnut tuoda sitä mulle). No tämän jälkeen pallot tulivat minulle. Ulkona leikin Gimman kanssa edelleen remmin kanssa ja pieniä pätkiä, en halua yhtään vahvistaa sitä kunniakierroksista. Silloin kun leikitään kahdella pallolla Gimma on tietty vapaana. Nämä leikit menevät mielestäni hyvin. Tänään yritin ekaa kertaa lopuksi ottaa purun patukkaan, mutta se tuli yllärinä Gimmalle niin sehän tippui patukasta.. Uudestaan tietty kävi heti patukkaan kiinni, mutta sen verran epäonnistuttiin..

Treeneistä.. Taas oltiin HVK:n kentällä. Ensin leikkiä, meni huonommin kuin kotona. Jessica muistutti kaavamaisuudesta ja kaavamaistahan leikki on ollut. Toisella kiekalla seuraamista ja istumista. Gimma oli aika pro! Erityisen tyytyväinen olen keskittymiseen, enää se ei häiriinny ihan pienestä, JES! Seuraamisessa naksuttelin itse Gimmalle. Istumista liikkeestä otettiin (vaikka sitä en ole tehnyt tuon kanssa kertaakaan.. ). Jessica naksutteli tässä Gimmalle ja ainoastaan kerran jätti istumatta. Hyvä likka!! Jessica kertoi, että piilosta otti vähän häiriötä (taisi ihmetellä sitä.. -huomaa, minä en tuijottanut koiraa kun en sitä huomannut-Hyvä minä-). Lopuksi muutama istuminen ihan paikalteen.

Vähän jo jännää kun pentutoko alkaa reilun viikon päästä.. Siellä ollaan sitten ryhmässä ja hallissa. Saa nähdä mitä tapahtuu, teenkö elämäni virheen menemällä sinne vai en..